Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • A6173

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2024

  • Mesaj Privat
Salutare grup, vin si eu cu o problema catre cei care au patit sau au habar, am observat ca a inceput sa mi arunce ulei deasupra la garniturile de la injectoare si pe la busonul de ulei, am fost la mecanic, am cumparat garnituri noi si buson, totul a mers ok o perioada scurta iar acum a inceput iar sa arunce ulei pe la garnituri doar, tin minte ca mecanicul mi a spus ca si turbina mananca ceva ulei si din cate am inteles epuratorul de gaze este de vina, de aceea arunca ulei acolo si mi mananca si turbina ulei, am inteles ca mai pot rezolva problema cu silicon auto dar vreau sa stiu daca este ok si nu dauneaza motorului sau daca trebuie schimbat, ce trebuie schimbat mai exact si cam cat ar costa, multumesc anticipat.


MODEL: Opel Astra H
MOTOR: 1.7cdti 74kw
Skip ads

  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,681
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Daca e epuratorul de vina, te duci si cumperi un capac motor second-hand cu tot cu epuratorul de pe el, apoi il schimbi singur ca nu e dificil trebuie doar sa ai rabdare. Garnitura capacului de motor o refolosesti, suruburile se strang in spirala incepand de la mijloc si continuind spre extremitati, nu strangi suruburile tare, iar daca supureaza zilele urmatoare dupa montare mai strangi putin in zona respectiva. Daca nu se opreste scurgerea de ulei pe la capac, demontezi iar si pui garnitura noua de capac, pe care o strangi cu cheia dinamometrica la valoarea de strangere din manualul de reparatii.

Capacul motor il iei de pe un Astra H 1.7cdti cu km cati mai putini la bord (daca sunt mai multe la remat auto sau in dezmembrari).


Ultima modificare facuta de ahappyuser la Lun 27 Mai, 2024 10:46 pm
  • A6173

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2024

  • Mesaj Privat
din cate am citit si vazut pe internet aceasta este cea mai plauzibila cauza avand in vedere ca mi se infundase si egr ul, turbina mananca ulei si garniturile tot scapa ulei dupa inlocuirea cu cele noi, cauza fiind presiunea prea mare din cauza gazelor din ce am citit pe internet, multumesc frumos pentru sfat, o sa pun silicon la garnituri sa nu mai curga ulei pana o sa ma duc sa cumpar capac motor nou
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,681
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Vezi ca un capac motor nou cu epurator original e scump si nu ai nici o garantie ca rezolva problema. Daca turbina e dusa trebuie inlocuita cu alta SH buna, sau reconditionata cea de pe masina.
Skip ads

  • A6173

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2024

  • Mesaj Privat
turbina a fost schimba acum 2 ani cu una noua si m am gandit ca cel mai probabil epuratorul este de vina din ce am citit pe net la motorul asta ca astea ar fii cauzele, ulei pe turbina, egr infundat, ulei pe la garnituri, mai vin cu o intrebare, daca pun silicon auto la garnituri sa nu mai dea ulei se poate rezolva si asa sau gazele acelea afecteaza motorul foarte rau? decat sa ma lase masina mai bine cumpar un capac motor nou, am investit recent 8000 lei in ea
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,681
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Nu am folosit silicon, am schimbat toate garniturile mari din partea superioara a injectoarelor cu unele Elring si s-a rezolvat asa, am facut asta la doua motoare care erau in stare buna si incepusera sa piarda ulei la injectorul 4 unde presiunea de ulei e mai mare.

Metoda cu silicon rosu pe la injectoare este, sa-mi fie cu iertare, o saracie de rezolvare… care rezista o perioada, cu conditia ca motorul sa fie in mintile lui si de vina sa fie doar cauciucul garniturii de injector care a imbatranit si nu mai etanseaza corect pe injector. Daca in capacul motor creste presiunea dincolo de cat poate strange o garnutura noua de injector montata pe injector, atunci nici mama siliconului nu va fi de ajutor acolo.

L.E:
La montarea garniturilor noi de injector sper ca persoana care le-a montat a eliminat mizeria si eventual rugina prezente acolo, corpul injector ramanand degresat, curat si perfect circular fara urme de rugina pe acolo, la momentul montarii fiecareia dintre garnituri.
  • A6173

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2024

  • Mesaj Privat
a fost totul curatat ca la carte, facuta toata treaba chiar de 2 ori dar problema s a rezolvat doar pe jumatate, din toate cele 4 garnituri care aveau scurgeri, 2 sunt bune iar primul si al doilea au scurgeri mici, nu sunt mari dar presupun ca in timp o sa dea tot uleiul afara, daca nu din ce in ce mai mult, problema e ca nu il arunca pe langa injector, prin partea de sus, il scoate prin parti, acolo unde se uneste garnitura cu blocul motor
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,681
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Aceea ar trebui sa fie garnitura de capac motor, dintre capac si chiulasa. Se poate inlocui cu una noua si strans cu cheie dinamometrica dupa cum am scris mai sus. Dar nu va ajuta cu nimic daca epuratorul e dus si ai pressiune mare de ULEI in capacul motor, trebuie eliminata mai intai cauza pentru care se creeaza presiune mare in zona superioara a motorului.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR